17 sty 2014

Przedmioty pięknoty: Lampy


Właśnie rozpoczął się kolejny etap mojego życia. Etap pod tytułem "Własne mieszkanie ". Będę miała ogromne pole do popisu dla własnej kreatywności, gdyż konieczny jest gruntowny remont, a w dalszej kolejności urządzanie i dekorowanie. I właśnie do tego etapu chcialabym się najchętniej przenieść. Ominąć jakoś te wszystkie gipsy, zaprawy, farby, wkręty i nie wiem co jeszcze... I zamiast na kastoraming ( czyt. szoping w Castoramie ), ruszyć na podbój stylowych salonów z pięknymi meblami i akcesoriami :)

Tymczasem  jutro chyba ruszę na pierwszą demolkę, czyli  zdzieranie starych tapet i fascynujące odkrywanie tajemnic pod nimi się kryjących :) Nie pozostaje mi nic innego, jak napawać oczy pięknymi przedmiotami w internecie. 

Na pierwszy rzut idą duże stołowe  lampy. Takie cuda chętnie powitałabym pod swoim dachem...Duże lampy to moje dekoratorskie marzenie od bardzo dawna. Już zacieram rączki na myśl, że za kilka tygodni któraś znajdzie miejsce w moim domu :)

Poniżej lampy z Almi Decor. Piękne, stylowe, drogie...

Amli Decor





Almi Decor

Almi Decor

Almi Decor


Następne z Ikea - ceny mniej zaporowe.

Ikea

Ikea


I jeszcze lampy z Habitat, chyba niedostępne w Polsce.

Habitat

Habitat 








Lampa od projektanta? Czemu nie. Poniżej projekty od Ralpha Laurena

Ralph Lauren

Ralph Lauren


Ralph Lauren

Ralph Lauren 





4 komentarze:

  1. Podobają mi się chyba wszystkie, które pokazałaś. Potrafię nawet sobie wyobrazić, jak miłe byłyby wieczory w nowym wnętrzu z płynącym od nich światłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza lampa z Almi Decor cudowna- marzenie mieć taką na stole...

    OdpowiedzUsuń
  3. Im dalej przesuwam stronę tym piękniejsze okazy:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie Zakładników Codzienności oraz za Twój komentarz