20 sty 2014

Jak ozdobić wieszaki - Wieszaki Druciaki DIY

W domu mam sporo wieszaków-druciaków - to taki "bonusik" z pralni chemicznej :) Wędrują  z marynarkami do szafy - niby na chwilę-  a potem znajdują tam miejsce na dłużej. Postanowiłam je trochę upiększyć. Sposób - prosty ii tani - dosyć szybko pojawił się w mojej głowie. Zatem zapraszam na projekt DIY pt : jak ozdobić wieszaki - druciaki. Tym razem bez owijania w bawełnę się nie obejdzie:)





 


Jak ozdobić wieszaki z pralni chemicznej.

Co jest potrzebne:
wieszaki- druciaki z pralni, kilka motków  muliny w rożnych kolorach, nożyczki, taśma dwustronna.

1. Krok pierwszy - oklejamy wieszak taśmą dwustronną
2. Krok drugi - owijamy wieszak muliną - tak aby przykleiła się do taśmy. Mulina ma cudne, nasycone kolory - także można z nimi zaszaleć.
3. Krok trzeci - cieszymy oczy naszym dziełem :)

To chyba najprostszy pomysł DIY na świecie. Dla świeżynek w tej materii, takich jak ja - jak znalazł :)








Gotowe. Niezawodny sposób na szybkie odnowienie wieszaków z pralni.


Marta


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na modne niemodne już wieszaki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł :) teraz wieszaki prezentują się naprawdę stylowo i pozytywnie ;) naprawdę genialnie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha świetny pomysł !
    Zawsze jak taki wieszak wpadnie mi w ręce to ląduje w koszu, bo ich nie znoszę.
    Ale teraz już wiem co z nimi zrobię ! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedzenie Zakładników Codzienności oraz za Twój komentarz